Usein kysyttyä - FAQ

   

Voinko tilata paketin ulkomaille?

Yokokauppa toimittaa tällä hetkellä tilauksia verkkokaupan kautta kotimaahan (paitsi Ahvenenmaa) ja seuraaviin maihin: Estonia, Latvia, Lithuania, Belgium, Luxembourg, Netherlands, Portugal (19 of 20 regions), Spain, United Kingdom, Italy, Denmark, Sweden, France, Austria, Germany, Switzerland.

Tuotteet ja niiden lähetyskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voi maksaa seuraavilla maksutavoilla:

Osuuspankki, Nordea, Handelsbanken, POP Pankki, Aktia, Säästöpankki, omaSp, S-Pankki, Ålandsbanken, Danske Bank, MobilePay, Pivo, OP Lasku, Walley - lasku ja osamaksu, Siirto,Jousto - lasku ja osamaksu, Google pay ja Apple pay.

sekä yleisimmillä maksukorteilla (Visa, Visa Electron, MasterCard sekä American Express).

Verkkopankkien ja maskukorttien, MobilePayn ja laskujen osalta maksaminen tapahtuu Paytrailin (y-tunnus (2122839-7) kautta.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja laskuissa ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Yokokaupan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@yokokauppa.fi

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 020 718 1830

www.paytrail.com

Kuinka kauan tilauksen postituksessa kestää?

Keräämme ja lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Paketit lähtevät meiltä pääsääntöisesti 1-5 arkipäivän sisällä tilauksesta. Kampanja-aikoina ja palvelujen ruuhkautuessa toimitus saattaa kestää pidempään.

Mitä teen jos haluan palauttaa tuotteen?

Toimitetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tavaran vastaanottohetkestä lukien. Palauta tuote mahdollisimman pian. Tuotteiden palauttaminen ja saman tuotteen koon vaihtaminen on ilmaista. Huom. Maksettuja toimituskuluja ei palauteta!

Tuotteen ostohetkeksi katsotaan päivä, jolloin tuotepaketti on vastaanotettu  tai ostettu (kuitin päivämäärä). Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa osoittaa lunastuspäivä.

Palautustapauksissa tarkista, että tuotteissa on edelleen kiinni kaikki tuotteen kannalta oleelliset tuotelaput ja –merkinnät.

Tuotteen tulee olla palautus- tai vaihtohetkellä käyttämättömässä kunnossa. Myös myyntipakkauksen tulee olla myyntikuntoinen (esim. kenkälaatikko)

Huomioithan, että tuoteseteissä kaikki osat on palautettava.

Jos palautettu tuote ei ole em. uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta. Mahdollinen tuotteen takaisinlähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella.

Palveluntarjoajan myöntämää kampanjaetua ei voi muuttaa rahaksi. Jos kampanjaedun (esim. alennuksen) saamiselle asetetut ehdot eivät asiakaspalautuksen yhteydessä täyty, pidätetään edun arvoa vastaava summa rahapalautuksen yhteydessä.  

Miten toimin, jos haluan palauttaa tilaamani tuotteen?

Täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake!

  1. Merkitse lomakkeelle, palautettavaien tuotteiden tuotenumero. Tuotenumeron löydät tilauksen mukana tulleesta pakkauslistasta. Tarkista, että merkitset oikeat tuotteet palautukseen.
  2. Ilmoita palautuksen syy tai vaihto listassa olevalla numerolla. Lisätietoihin voit kirjoittaa tilalle vaihdettavan tuotteen ja koon, sekä muita lisätietoja. 
  3. Pakkaa tuotteet lähetyspussiin ja liitä mukaan palautuslomake ja pakkauslista. Varmista, että palautat samat tuotteet, jotka olet merkinnyt palautuslomakkeeseen. 
  4. Vie paketti lähimpään Matkahuollon palvelupisteeseen. Palautustunnuksella, joka löytyy palautuslomakkeesta, voit palauttaa lähetyksen kaikista Matkahuollon palvelupisteistä. 

Mikäli haluat palauttaa paketin Matkahuollon pakettiautomaatista Olethan yhteydessä asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@yokokauppa.fi

 

HUOM! Verkkokaupan palautuksen tai vaihdon voi tehdä myös myymälässämme: 

 

Yokokauppa.fi

Tyynenmerenkau 3

00220 Helsinki

 

Aukioloajat 2024

Tarkista ajankohtaisemmat aukiolot sosiaalisen median kanaviltamme!

Ma: Suljettu

Ti: 13 -18:00

Ke - Pe: 12 - 18:00

La: 12 - 16:00

Su: suljettu

 

Tuo palautettavat tuotteet myyntipakkauksineen myymälään. Autamme sinua mielellämme oikean tuotteen ja koon valinnassa!                     

Mikäli sinulla on kysyttävää palautuskäytännöistä tai tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@yokokauppa.fi  

 

    Maksun palautuminen                                                                                   

    Hyvitämme palautuksen käyttämälläsi maksutavalla. Esim. mikäli olet maksanut tilauksesi verkkopankissa tai maksukortilla, hyvitämme rahasi automaattisesti käyttämällesi maksutavalle. Asiakaspalvelustamme ollaan tarvittaessa sinuun yhteydessä mikäli automaattinen hyvitys ei verkkopankkiisi onnistu. Maksutavan ollessa luottokortti, hyvitetään palautus luottokorttilaskullesi. Mikäli maksutapa on lasku, hyvitys tehdään palveluntarjoajanlaskulle tai -tilille.

    Asiakkaalle hyvitetään tuotteesta asiakkaan maksama hinta, vaikka tuotteen hinta olisi myöhemmin muuttunut. Huom. Maksettuja toimituskuluja ei palauteta, mikäli koko tilausta ei palauteta! Rahojen palautukseen menee enintään 14 päivää tilauksen saapumisesta varastollemme.                                                                                      

    Miten toimin jos haluan vaihtaa tuotteen?

    Voit vaihtaa verkkokaupastamme ostamasi tuotteen, jos se viallinen tai väärä tai koko on väärä. Vaihdon voit tehdä myymälässämme tai täyttämällä tilaukaen mukana tulleen palautuslomakkeen. Tarvittaessa olemalla yhteydessä asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@yokokauppa.fi

     

    Miten toimin reklamaatiotapauksissa?

    Mikäli havaitset tuotteessa virheen tai tuote on vaurioitunut kuljetuksessa ilmoitathan siitä meille mahdollisimman pian. Kuljetuksessa vaurioituneet lähetykset tulee reklamoida suoraan kuljetusyhtiölle 7 vrk kuluessa paketin vastaanottamisesta.

    Teemme kaikkemme auttaaksemme sinua. Nopein tapa reklamoida on suoraan liikkeeseemme. Mikäli tämä ei ole mahdollista, voit hoitaa reklamaation myös sähköpostitse: asiakaspalvelu@yokokauppa.fi

    Asiakaspalvelumme antaa sinulle jatko-ohjeet, miten toimia reklamaation suhteen. Otsikoi sähköpostisi Reklamaatio + tilausnumerosi. Sisällytä viestiisi tuotteen nimi ja mikä tuotteessa on vikana.

    HUOM! Reklamaatio tarkoittaa valmistusvirhettä tuotteessa tai kuljetuksessa tullutta vauriota, eikä esimerkiksi normaalin kulumisen tai pitkän käyttöiän mukana tuomia virheitä. Reklamaatio tulee tehdä niin pian kuin mahdollista virheen ilmenemisen jälkeen.

    Olen unohtanut salasanani, mitä teen?

    Vaihda salasanasi täältä

    Voit vaihtaa unohtuneen salasanan tilaamalla salasanan vaihto linkin sähköpostiisi. Mikäli tämä ei onnistu ole yhteydessä asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@yokokauppa.fi

    Mikä on käyttäjätunnukseni?

    Käyttäjätunnuksesi on asiakastiliä luodessasi kirjaamasi sähköpostiosoite.

    Miten luon asiakastilin?

    Voit luoda asiakastilin täältä tai painamalla kotisivujen ylävalikossa olevaa ihmis kuvaketta ja valitsemalla LUO TILI. Voit luoda tilin myös verkkokaupan kassalla ostaessasi tuotteita. 

    Miten voin tilata tai perua uutiskirjeen?

    Voit liittyä uutiskirjeemme tilaajaksi täyttämällä verkkokauppamme etusivulla, alavalikossa olevaan ruutuun sähköpostiosoitteesi. Saat ilmoittamaasi sähköpostiin vahvistusviestin. Vahvistamalla uutiskirjeen tilauksen saat tilaajana ensimmäisenä tietää kampanjoista, tuoteuutuuksista, tapahtumista ja arvonnoista. Uutiskirjeen voit perua lähettämällä viestiä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@yokokauppa.fi

    Miten voin käyttää lahjakortin?

    Yokokaupasta ostettua lahjakorttia voidaan käyttää maksamiseen verkkokaupassa tai myymälässämme. Lahjakorttia voidaan käyttää tilausten osamaksamiseen tai yhdistää muihin maksutapoihin.

    Sähköinen lahjakortti on heti voimassa

    Lahjakortin voimassaoloaika on 1 vuosi
    Voit valita arvoista välillä 50 -  500 €
    Lahjakortilla voi maksaa useammassa erässä mikäli arvoa on jäljellä
    Lahjakortti toimitetaan tilaajan sähköpostiin.

    Voit lähettää sen lahjakortin saajalle tai tulostaa sen.

    Jokaisessa lahjakortissa on yksilöllinen koodi. Kun lahjakorttia halutaan käyttää, niin koodi syötetään kauppamme kassalla Lahjakortti-kenttään. Lahjakortti toimii maksuvälineenä niin kauan kun kortilla on arvoa ja voimassaoloaikaa.

    Mikäli haluat lahjakortin jollekin muulle summalle, ole meihin yhteydessä niin järjestämme asian.

    asiakaspalvelu@yokokauppa.fi