Reklamaatiot

Mikäli havaitset tuotteessa virheen tai tuote on vaurioitunut kuljetuksessa ilmoitathan siitä meille mahdollisimman pian. Kuljetuksessa vaurioituneet lähetykset tulee reklamoida Matkahuollolle 7 vrk kuluessa paketin vastaanottamisesta.

Teemme kaikkemme auttaaksemme sinua. Nopein tapa reklamoida on suoraan liikkeeseemme. Mikäli tämä ei ole mahdollista, voit hoitaa reklamaation myös sähköpostitse: asiakaspalvelu@yokokauppa.fi

Asiakaspalvelumme antaa sinulle jatko-ohjeet, miten toimia reklamaation suhteen. Otsikoi sähköpostisi Reklamaatio + tilausnumerosi. Sisällytä viestiisi tuotteen nimi ja mikä tuotteessa on vikana.

HUOM! Reklamaatio tarkoittaa valmistusvirhettä tuotteessa tai kuljetuksessa tullutta vauriota, eikä esimerkiksi normaalin kulumisen tai pitkän käyttöiän mukana tuomia virheitä. Reklamaatio tulee tehdä niin pian kuin mahdollista virheen ilmenemisen jälkeen.